Tomasz Adamek – Piosenka „na wejście” [Funky Polak-Pamiętaj]

Tomasz Adamek - Piosenka Few pictures of Tomasz „Goral” Adamek and music from his Entrance vs. Andrew Golota. Kilka zdjęć Tomasza „Górala” Adamka i piosenka z jego wejścia przeciwko …

47 odpowiedzi na „“Tomasz Adamek – Piosenka „na wejście” [Funky Polak-Pamiętaj]””

  1. Patryk Pilarski pisze:

    fajna piosenka

    

  2. radoslaw108 pisze:

    Szacun Tomasz,super walka(z Walkerem the bambo)twoja sila jest technika,nie masz sily ciosu kliczki ale masz talent i w tym twoja sila.
    pozdrowienia z TBG

  3. MrAltPL pisze:

    posmiewiskiem 

  4. jazda1245 pisze:

    Do ”regdtp regdtp” nie jestem rasistą ale za takie słowa powinieneś dostać po tym swoim Ruskim łbie a wyrywny tez nie jestem więc przyjedz jak cię stać i zobaczysz kto tu jest ”bucem” więc zapraszam do POLSKI !!!

  5. sssara1 pisze:

    Bylo pewne ze przegra dlatego ja wygralem u bukmachera.)

  6. Piotr Jesiąka pisze:

    POLAK JEST ZAJEBISTY BO POLAK POTRAFI

  7. minecraftthegamesful pisze:

    Nie Polacy tylko dają łapki w dół.

  8. mturek2002 pisze:

    Gołota już nie.Jest jeszcze Michał Materla

  9. pickandroll69 pisze:

    Nie słucham takiej muzyki, ale ten utwór powoduje u mnie dreszcze i powoduje dumę z bycie Polakiem. Prawie jakbym Rotę słuchał, albo Warszawiankę. Polecam Wam również muzykę szwedzkiego Sabatonu, mają teksty o II wojnie światowej i dużo jest tam o Polakach, a czasami wokalista nawet kawałek śpiewa w naszym języku jak w „Uprising”.

  10. TheAlbi1234 pisze:

    Słucham tego codziennie i nigdy mi się to nie nudzi

  11. TheDawid0012 pisze:

    Kurwa Adamek jest najlepszy i koniec

  12. Maniek Pl pisze:

    Tata kazał mi Być Boxerem :P

  13. Bury360 pisze:

    bit z nutki- WC – The Streets ft. Snoop Dogg, Nate Dogg :p

  14. przemek zajączkowski pisze:

    adamek to najlepszy bokser!!

  15. matigoldi95 pisze:

    Mistrz. Naprawde wielki

  16. Krzysztof Malicki pisze:

    gimbusie pakuj walizke na wakacje bo nie zrozumiesz kim Andrzej Gołota jest dla polskiego boksu.

    Nie lubie gołoty ale racja dobrym byl bokserem i posmiewiskiem moze jest teraz bo kto widzial zeby taki stary gosc jeszcze sie bil

  17. sevenpoland poland pisze:

    Szkoda że walka Adamek vs Walker w PPV WALKI ADAMKA POWINNY BYĆ DLA POLAKÓW ZA DARMO !

  18. kazik14ksn14 pisze:

    w końcu braknie „łapek”

  19. krzycho21899 pisze:

    Eee malolaty kontrolowac bajere i nie wyjerzdzac na rodzicow bo to frajerskie zarty sa !

  20. jason bourne pisze:

    adamek to najbardziej przereklamowany bokser, kliczko na luzie go rozpierdolil nie uzywajac nawet 1/3 swoich sil. adamek ma 4 miejsce w rankingu w boxrec a nie walczyl z nikim z pierwszej 20-tki, adamek musial walczyc z kubratem pulevem i wydygal za kare adamek spadl w rankingu o 10 miejsc.

  21. Robert Wesołowski pisze:

    Naprawdę nie chcę nikogo obrażać np. ciebie ale Pudzianowski to raczej napompowany debil który lata po klatce i tłucze ludzi po mordach to moja opinia jeśli kogoś obraziłem przepraszam z resztą twoich bohaterów zgadzam się podziwiam nasze legendy :D

  22. Zoltan67ful pisze:

    Najlepszyn białym bokserem był i bedzie Gołota on przelamał dominacje czarnych

  23. polik radwan pisze:

    nice
    

  24. Sl0bkPL pisze:

    no Radwanskiej legenda bym nie nazwal. Sa inne legendy oprocz niej

  25. Karolas0611 pisze:

    gimbusie pakuj walizke na wakacje bo nie zrozumiesz kim Andrzej Gołota jest dla polskiego boksu.

  26. Sebastian Korolczuk pisze:

    Dobry Kawałek;P

  27. Paweł Skonecki pisze:

    Prawdziwa piosenka ….. sama prawda

  28. rafaljanicki8 pisze:

    zawalisty gościu 

  29. Kevin Laskowski pisze:

    haha mamed khalidov to czeczen i zawsze nim bedzie

  30. Mateusz Szwed pisze:

    popieram twoje zdanie adamek to istny mistrzu

  31. hg268 pisze:

    Adamek vs Kliczko, Głażewski vs Jones, KSW20, Gołota vs Bowe3, Adamek vs Walker, Wach vs Kliczko. Czy ich pojebało z tym PPV, za wszystko trzeba płacić!!

  32. MrAltPL pisze:

    powiedz mi co gołota osiągnał ? posmiewisko

  33. Jakub Stefaniuk pisze:

    xD
    

  34. regdtp regdtp pisze:

    Ale pizdeczka, wygląda mi to na jakiegoś polaka.
    Morda katolska, tępa, aż prosi się o kopa.
    Kop polaczka, kop go równo, przecież kopiesz tylko gó…!
    Polak pedał, polak buc, żyje po to by go tłuc!

  35. Teespe Farmer pisze:

    jebać adamka to zero jebane

  36. kewin brodacki pisze:

    kurwa ty jesteś ciul jebany suka pizda adamek najlepszy

  37. psychiczny15 pisze:

    wiesz co to znaczy legenda ?

  38. radgac20 pisze:

    Chodzi raczej o czasy, gdy był strongmanem poza tym,zgodnie z tą filozofią Gołota również tylko „tłukł ludzi po mordach”

  39. Władysław Jagiełło pisze:

    Dariusz Michalczewski, Przemysław Saleta, Justyna Kowalczyk, też są godni uwagi :)

  40. zdzislaw najmrodzki pisze:

    więc pamiętaj synu mój : O KOLORACH BIAŁYM I CZERWONYM, O SYMBOLACH ORŁA I KORONY. dla mnie Adamek jest i będzie wielki. jestem dumny że mam takiego rodaka

  41. msitarz1 pisze:

    a ty co takiego ośągnołeś żeby tak mówić

  42. Zoltan67ful pisze:

    Hahah ludzie zal mi was jesli dla was kliczko jest najlepszy na swiecie to mi was zal najlepszymi na swiecie i legendami boksu to Mik tayson LENOX LEwis Ridck bowe andzej gołota jako jedyny przelamal dominacje czarnych i połozył na deski ridica bowe

  43. zdzislaw najmrodzki pisze:

    jebac ciebie cwelu. zdechnij śmieciu

  44. TheDariush23 pisze:

    tekst zawsze trafiony w stosunku do polskich emigrantow…

  45. TheRevelations PL pisze:

    nie zapomne go nigdy będę przy walce zawsze z nim

  46. Artur Marcoiniak pisze:

    Zero to ty jestes Frajeze jebany

  47. Selifnsju pisze:

    saleta nie..

Dodaj komentarz